KURUMSAL / BASIN BÜLTENLERİ
Seranit Yapı Grubu, 20’inci yılını kutluyor
Seranit Yapı Grubu, 20’inci yılını kutluyor

Bugün 20’inci yılını kutlayan Seranit Yapı Grubu; Seranit, Serra, Vanucci gibi güçlü markalarıyla yapı sektöründeki faaliyetlerini tüm hızıyla sürdürüyor.
 

 

Seranit Yapı Grubu, porselen karolarda Seranit, seramikte Serra, mutfakta Vanucci markalarıyla bu yıl 20’inci yılını kutluyor. İlk kez 1993 yılında Seranit markasıyla, Türkiye’nin ilk karo üreticisi olarak sektöre adım atan Grup, bugün Türkiye’deki liderliğini sürdürürken, dünyada da ilk üç önemli oyuncu arasında yer alıyor.
 
Seranit Yapı Grubu, bugün 18 milyon 500 bin metrekarelik üretim kapasitesiyle, yapı sektörünün toplam üretiminin yüzde 20’den fazlasını tek başına gerçekleştiriyor. Üretiminin yüzde 40’ini ihraç eden marka, bugün Avrupa’nın da tek çatı altında faaliyet gösteren en büyük porselen karo fabrikası arasında yer alıyor.
 
Seranit, 2001 yılında 11 ayrı ürünüyle yapı sektöründeki varlığını sürdürürken, 2013 yılına geldiğimiz bugün; altı ayrı grupta 42 ürüne ulaştı. Seranit Yapı Grubu’nun 2012 yılında sektöre giriş yapan genç markalarından Serra da altı ayrı seride 87 model ürünüyle sektöre katma değer yaratırken, dünya markası olma vizyonuyla fark yarattı. Grubun iç mekan mobilya , mutfak ve banyo ürünlerinin önde gelen markası Vanucci’de de; 41 ayrı sınırsız renk seçeneği ile 23 model mutfak, 12 model de banyo tasarımlarıyla, her boyuttaki mutfak için sayısız çözüm sunuyor. Ayrıca, Ar-Ge ve Ür-Ge yatırımlarına da büyük önem veren marka, dört yenilikçi ürününü ‘Ekolojik Ürünler’ kategorisinde tek çatı altında toplayarak, inovatif yaklaşımının altını çizdi.   
 
Seranit Yapı Grubu Başkanı Hamdi Altunalan da Seranit’in 20’inci yılını kutlamasına ilişkin şunları söyledi: “Yapı sektöründe 20 yıldan bu yana faaliyet gösteriyoruz. Bugün geldiğimiz noktada; başarımızın anahtarı; geliştirdiğimiz yenilikçi ürünler ve inovatif yaklaşımımız olmuştur. Bu bakış açışımız da öncelikle Türkiye yapı sektörüne ve ülke ekonomisine katmadeğer yaratmamıza fırsat vermiştir.” dedi. Tüketici beklenti ve taleplerinin her zaman öncelikli konuları arasında yer aldığını da hatırlatan Altunalan, Türkiye ve dünya trendlerini  çok yakından takip ettiklerini sözlerine ekledi. Gelecek döneme ilişkin beklentilerini, “Bugün ülke sınırlarını aşan markalara sahibiz ve dünyada söz sahibi olma konusunda da pek çok girişimin öncülüğünü üstleniyoruz. Hedefimiz Türkiye yapı sektörünün gelişimine katkıda bulunurken, ülkemiz adına dünya markaları yaratmaktır” sözleriyle aktaran Altunalan ayrıca yapı sektörünün gelişimi adına herkesin elini taşın altına koyması gerektiğini hatırlatarak; sektöre yönelik mesajlarını da şu sözlerle aktardı: “Tasarımı kopyalamayın, Ar-Ge ve Ür-Ge yatırımlarınıza hız verin, teknolojik gelişmeleri takip edin, yaşlanmış tesislerinizi yenileyin, en önemli kaynağın insan olduğunu unutmayın ve çok üretmenin değil kaliteli üretimin önemini kabul edin.”
Copyright © 2013 Seranit. Tüm hakları saklıdır.
  • Diğer Seranit Yapı Grubu şirketleri ve siteleri: