KURUMSAL / BASIN BÜLTENLERİ
Serra’nın yeni reklam filminde, duvarı ilk yıkan tweetler oldu

Seranit Yapı Grubu’nun genç markası Serra, yeni reklam kampanyasını alışılmışın dışında bir uygulama ile duyurdu. 17 - 18 Şubat 2013 tarihleri arasında Twitter üzerinden yürütülen teaser kampanyasında #mukemmelolur etiketiyle atılan 9 bin 484 tweet, www.mukemmelolur.com web sitesindeki duvarı yıktı ve Serra’nın yeni reklam filmi tüm mecralardan önce ilk kez web sitesi üzerinden meraklılarıyla buluştu.

Türkiye seramik sektörünün önde gelen üreticisi Seranit Yapı Grubu’nun genç markası Serra, yeni reklam kampanyası kapsamında farklı bir uygulamaya imza attı. İlk kez gerçekleştirilen kampanya kapsamında, yeni reklam filmi için sosyal medya da sürece dahil edildi. Twitter üzerinden yürütülen teaser kampanyasında, özel bir web sitesinde hazırlanan beton duvar, atılan tweetlerle yıkılarak Serra’nın yeni reklam filmini ortaya çıkardı.

Serra’nın yeni reklam kampanyası için özel olarak oluşturulan www.mukemmelolur.com web sitesindeki gri beton duvar 17 Şubat 2013, Pazar sabahı itibariyle Twitter kullanıcıları tarafından attıkları tweetlerle parçalanmaya başladı. 18 Şubat 2013, Pazartesi akşamı saat 18:00’e kadar devam eden teaser kampanyası boyunca Twitter’da #mukemmelolur etiketi ile atılan her tweet www.mukemmelolur.com web sitesindeki beton duvarın yıkılmasını sağladı. Merakla duvarın arkasından çıkacak görüntüyü bekleyen Twitter kullanıcıları, gün sonunda attıkları tweetlerle tamamen yıkılan duvarın altında Serra’nın yeni reklam filmini izlediler. Film, tüm mecralardan bir saat önce, saat 18:00 itibariyle ilk kez www.mukemmelolur.com web sitesi üzerinden yayınlandı.

Teaser kampanyası süresince Serra hakkında hiçbir bilginin yer almadığı web sitesindeki duvarı yıkmak için toplamda 9 bin 484 tweet atıldı. Sosyal medya kullanıcıları, Serra’nın mükemmellik sloganıyla bağlantılı olarak sürdürülen ve daha önce uygulanmış bir örneği bulunmayan kampanyaya büyük ilgi gösterdi.

Vivaldi’nin ‘Storm’uyla yıkılan beton duvarların altındaki mükemmellik

Serra’nın yeni reklam filmi için iki Fransız yönetmenle çalışıldı. Daha önce Beyonce, Claudia Schiffer ve Gong Li gibi isimlerle çalışmış Jean Bocheux ve ses ve görüntü efektleri, aksiyon gibi konularda uzman Eric Coignoux’un yönettiği film çekimleri iki gün sürdü.

Görüntü yönetmenliğini Fransız Mathieu Plainfose, sanat yönetmenliğini Muhteşem Yüzyıl ve İntikam gibi yapımlarda görev alan Zafer Kanyılmaz’ın gerçekleştirdiği reklam filminin cast seçimleri de titizlikle gerçekleştirildi. İstanbul, Paris ve Prag'da yaklaşık 150 keman sanatçısı arasından seçilen Fransız sanatçı Léa, Paris CRR ve SACEM Ödülleri’nde “Genç Solistler” kategorisinde birincilik ödülleri de dahil olmak üzere birçok ödülün sahibi. Vivaldi’nin “Storm” adlı eserini çekimler boyunca canlı olarak çalan Léa, Avrupa müzik otoriteleri tarafından “yeni nesil müzisyen” olarak adlandırılıyor.

280 metrekare seramiğin kullanıldığı çekimlerde patlama efektleri için Mecha SFX adlı firma ile çalışıldı. Yurtdışında eğitim görmüş özel ekiplerle hazırlanan film için toplamda 50 kişi görev aldı.

Reklam filmi künyesi

Reklamveren Yetkilileri:

Ece Ceylan Baba, Duygu Birecikli, Zehra Sönmez

Reklam Ajansı:

Klan

Yaratıcı Ekip:

Cüneyt Tiryaki, Ahmet Sefer, Alper Bayram, Murat Karslıoğlu, Cenk Ertan, Alev Bozduman, Neslihan Aslan, Betül Saykan

Digital Yaratıcı Ajans

Havas Engage İstanbul

Digital Yaratıcı Ekip

Melahat Parlak, Sercan Başaran

Müşteri İlişkileri:

Gamze Gürkan Numanoğlu, Selen Varlık, Hazal Bideci

Ajans Prodüktörü:

Saime Akçura

Prodüksiyon Şirketi:

Dinamo İstanbul

Müzik Yapım Şirketi

Jinglehouse

Müzik:

Vivaldi: The Four Seasons / Summer / Mvt 3: Presto

Yönetmen:

Jean Bocheux - Eric Coignoux

Sanat Yönetmeni:

Zafer Kanyılmaz

Düzenleme

Bülent Uludağ

Medya satın alma ve planlama ajansı

OMD

Medya satın alma ajansı müşteri ilişkileri

Erdem Erinç,Cihan Özbay, Murat Bilgin

 

Copyright © 2013 Seranit. Tüm hakları saklıdır.
  • Diğer Seranit Yapı Grubu şirketleri ve siteleri: